PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ

společnosti The Light Publishers LLC, poštovní adresa: 16192 Coastal Highway, 19958 Lewes, Delaware, United States, kterou zastupuje Libor Smetana

pro prodej služeb a zboží prostřednictvím www.libor-smetana.cz 

(dále jen „web“).

Recenze, které zveřejňujeme, pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na webu skutečně zakoupili. Za tímto účelem kontaktujeme zákazníky prostřednictvím e-mailu, abychom získali jejich zpětnou vazbu a hodnocení našich produktů.

Jak mohu ohodnotit zakoupený produkt?

Recenze od našich zákazníků získáváme výhradně na základě e-mailové komunikace se zákazníky po zakoupení produktu. V případě, že se zákazník rozhodne zaslat nám e-mailem hodnocení zakoupeného produktu, zveřejníme pak toto hodnocení se souhlasem zákazníka na webu, a to prostřednictvím výtažku či snímku z e-mailové komunikace.

Komunikace se zákazníkem probíhá výhradně prostřednictvím naší e-mailové adresy podpora@libor-smetana.cz.

Jak je zajištěno, že recenze produktů nejsou falešné?

Pouze zákazníci, kteří zakoupili produkty na www.libor-smetana.cz, nám mohou zaslat hodnocení těchto produktů.

To zajišťujeme tak, že recenzi přijímáme pouze prostřednictvím e-mailové komunikace se zákazníkem, přičemž komunikace probíhá v rámci e-mailové adresy, kterou zákazník uvede na webu v rámci objednávky produktu.

Vzhledem k tomu, že máme veškeré objednávky spárované s příslušnými e-mailovými adresami zákazníků, kteří takové objednávky učinili, jsme schopni s jistotou ověřit, že zákazník daný produkt skutečně zakoupil.

Jak určujeme, které recenze jsou nejdůležitější?

Recenze jsou řazeny podle jejich aktuálnosti (od nejnovějších po nejstarší). Neupřednostňujeme kladné recenze na první příčky.

Jak mám postupovat v případě, že moje hodnocení produktu nebylo zveřejněno na webu, ačkoli jsem jej poslal na k tomu určený e-mail?

Kontaktujte nás prosím znovu na e-mail podpora@libor-smetana.cz, abychom zjistili kde se stala chyba.